پستهای اخیر

پستهای اخیر

پستهای اخیر

پستهای اخیر

چگونه قیف فروش سودآور برای کسب و کارمان ایجاد کنیم؟ | تحلیل با وب متریک

تجارت الکترونیک امروزه سهم عمده ایی در کسب و کارها ایفا می کند. وجود مدلی برای درک بهتر سفر مشتری در کسب و کارهای آنلاین بسیار حائز اهمیت می باشد. در این راستا مدل قیف فروش توانسته معیارهای مورد نیاز صاحبان کسب و کار آنلاین را به خوبی…

چگونه سفر مشتری (Customer Journey) را پیاده سازی کنیم؟ | تحلیل با وب متریک

آیا مشتریان محصول شما را با دیگر رقبا مقایسه خواهند کرد؟ ایا مزیت رقابتی به طور شفاف نشان میدهد که مشتری دسترسی راحت به محصول دارد؟ آیا تکمیل هر یک از مراحل سفر مشتری منجر به سبقت از رقبا خواهد شد؟ در این مقاله سعی داریم تا به تشریح این…

9 شاخص تاثیرگذار برای پایش افزایش بازدید سایت | تحلیل با وب متریک

افزایش بازدید سایت، از خواسته های غیر قابل انکار برای شرکت ها می باشد. به عبارتی با افزایش بازدید وب سایت می توان به موفقیت در کسب کار نزدیک شد. اما برای رسیدن به این منظور باید چه اقداماتی کرد؟ طراحی سایت و توجه به برخی متریک ها از جمله…

پستهای اخیر

عضویت در خبرنامه

قدرت یافته توسط MailChimp