[bs-complex-listing-3-1 icon=”fa-child” hide_title=”0″ category=”2″ count=”4″ tabs=”” show_label=”0″ show_excerpt=”1″ paginate=”next_prev”]
[bs-complex-listing-3-1 title=”House Design” hide_title=”0″ category=”5″ count=”4″ tabs=”” show_label=”0″ show_excerpt=”1″ paginate=”next_prev”]
[bs-complex-listing-1-1 icon=”fa-leaf” hide_title=”0″ category=”3″ count=”5″ tabs=”cat_filter” tabs_cat_filter=”2,10,11″ show_label=”1″ show_excerpt=”1″ paginate=”next_prev”]

Gadgets

[bs-complex-listing-1-2 hide_title=”0″ category=”4″ count=”5″ tabs=”” tabs_cat_filter=”” show_label=”1″ paginate=”next_prev”]

پستهای اخیر

تعداد و محل کلیک‌های کاربران سایت چگونه به دست می آید؟

احتمالاً نمی‌توان هیچ صاحب کسب و کار دیجیتالی را یافت که دانستن جزئیات فعالیت کاربران سایت برایش جذابیتی نداشته باشد. یکی از بهترین اقداماتی که می‌توان برای درک این جزئیات انجام داد، بررسی تعداد و محل وقوع کلیک‌های آن‌ها در صفحات مختلف وب…

زمان ماندگاری در سایت چیست؟

یکی از شاخص‌ها برای ارزیابی کیفیت تجربه‌ی کاربری، مدت زمان ماندگاری در سایت (Dwell Time) است. این شاخص به شما کمک می‌کند تا مدت زمانی را که کاربران در سایت صرف می‌کنند به دست بیاورید. تعریف این شاخص به صورت ذیل است: میانگین مدت زمان…

صفحات خروجی (Exit Pages) چه صفحاتی هستند و چه اهمیتی دارند؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در تحلیل وب وجود دارد، سفر کاربر است. سفر کاربر به این معناست که بازدیدکننده‌ی سایت شما از زمان ورود تا خروج چه مراحلی را طی نموده است. یک بخش پر اهمیت این سفر، مرحله‌ی انتهایی آن است؛ یعنی جایی که کاربر تصمیم به…

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page)، یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. دلیل این نامگذاری این است که صفحات مذکور با هدف جذب یا به عبارتی ورود بازدیدکنندگان، در سایت قرار داده می‌شوند. همه‌ی ما در طی روز به چندین صفحه‌ی فرود…